Dostawa i zwroty towaru

Dostawa

      Bardzo zależy nam na środowisku naturalnym oraz stawiamy na oryginalność naszych produktów, dlatego nie produkujemy zbyt wielu sztuk na zapas. Ponadto przykładamy duże znaczenie do jakości, która wymaga dokładności w szyciu i dbałości o szczegóły, co wiąże się również z wydłużonym czasem. 
Dlatego być może będziesz musiał/ a poczekać  do 2 tygodni na swoje zamówienie – chyba, że zamówiona rzecz będzie aktualnie na stanie. Dotyczy to szczególnie zamówień indywidualnych oraz washpapy, która wymaga zmoczenia, żeby ją uszyć i oczywiście musimy odczekać dzień lub dwa, żeby torebka wyschła i nadawała się już do noszenia.

Etapy produkcji, to: kolejność zamówień,  szycie, kontrola jakości, pakowanie i wysyłka                                                 

Pamiętaj –  na dobre rzeczy warto poczekać
 

Wymiana / Zwroty: 

     Jeśli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań, posiada metkę oryginalną i nie ma znamion użytkowania, można go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wyjątek stanowią rzeczy wykonane na specjalne zamówienie, wg. preferencji i gustu klienta, wówczas nie podlegają one  zwrotowi.

Odstąpienie od umowy może nastąpić poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: kontakt@hopedziedzic.pl, bądź pocztą tradycyjną, na adres Administratora. Zgłoszenia Klient dokonuje przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik umieszczony poniżej.
Klient dołącza do zwrotu zamówienia paragon fiskalny, kopię tego paragonu, bądź kopię faktury lub inny dokument potwierdzający zakup.
Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu. 

Koszt zwrotu Produktu do Administratora ponosi Klient.
Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za produkt. 

Zwracane towary w raz z formularzem zwrotu odeślij na adres: 

Hope Joanna Dziedzic
Nowe Gizewo 123c 
12-100 Szczytno