Dostawa i zwroty towaru
Dostawa
Bardzo zależy nam na środowisku naturalnym oraz stawiamy na oryginalność naszych produktów, dlatego
nie produkujemy zbyt wielu sztuk na zapas. Ponadto przykładamy duże znaczenie do jakości, która wymaga dokładności w szyciu i dbałości o szczegóły, co wiąże się również z wydłużonym czasem.
Dlatego być może będziesz musiał/ a poczekać do 2 tygodni na swoje zamówienie – chyba, że zamówiona rzecz będzie aktualnie na stanie. Dotyczy to szczególnie zamówień indywidualnych oraz washpapy, która wymaga zmoczenia, żeby ją uszyć i oczywiście musimy odczekać dzień lub dwa, żeby torebka wyschła i nadawała się już do noszenia.
Etapy produkcji, to: kolejność zamówień, szycie, kontrola jakości, pakowanie i wysyłka
Pamiętaj – na dobre rzeczy warto poczekać
Wymiana / Zwroty:
Jeśli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań, posiada metkę oryginalną i nie ma znamion użytkowania, można
go wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Wyjątek stanowią rzeczy wykonane na specjalne zamówienie, wg. preferencji i gustu klienta, wówczas
nie podlegają one zwrotowi.
Odstąpienie od umowy może nastąpić poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: kontakt@hopedziedzic.pl,
bądź pocztą tradycyjną, na adres Administratora.
Zgłoszenia Klient dokonuje przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik umieszczony poniżej.
Klient dołącza do zwrotu zamówienia paragon fiskalny, kopię tego paragonu, bądź kopię faktury lub inny dokument potwierdzający zakup.
Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 7 dni
roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu.
Koszt zwrotu Produktu do Administratora ponosi Klient.
Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego przez Klienta sposobu płatności za produkt.
Zwracane towary w raz z formularzem zwrotu odeślij na adres:
Hope Joanna Dziedzic
Nowe Gizewo 123c
12-100 Szczytno